hula hoop klubkommunikation.dk

Er din klubs kommunikation mere ovre i de andres hullahopring?

Man behøver ikke altid være enig med sit forbund, naboklubbens bestyrelse eller andre klubbers trænere, men skal man som klub altid fortælle det på de sociale medier? Måske du med fordel kan overveje brugen af begrebet “Bliv i din egen hulahopring”, hvis du eller klubben pludselig får lyst til, at sende en hurtig kommentar afsted en sen aften på de sociale medier. Måske undres du ikke lige over, hvad afsenderens baggrund, viden eller måske skjulte agenda egentlig er med det opslag du kommenterer på. – Utilfredse forældre, som nu skader en hel klub og deres mange frivilliges arbejde. – Konkurrerende klubber, som tolker på andres handlinger uden det store kendskab til de faktuelle forhold. – Tidligere trænere der skal af med lidt galle og har deres helt egen dagsorden, nu der er lukket op for ballet. – Det kan simpelthen også bare være en Troll * Befinder din klubs sig mest i de andres hulahopring eller bruger I effektivt tiden i jeres egen hulahopring og arbejder fokuseret med kommunikation om egne evner og klubstrategi? Michael Bank Weltz Freelance marketingkonsulent * En troll er et fænomen, der huserer på internettets forskellige debatfora, bl.a. i nyhedsgrupperne, hvor vedkommende skriver indlæg egnet til at provokere folk og fremkalde en hidsig diskussion. En troll mener ikke nødvendigvis, hvad han skriver; hans primære formål med sine indlæg er ikke at argumentere for en påstand, men at få folk til at hidse sig op og “bide på krogen”. Fra Wikipedia

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *