Categories
Blandet

Kurser for Idrætsråd Region Hovedstaden

Klubkommunikation kursus

For fjerde sæson i træk indgår Klubkommunikation.dk i det store gratis kursusprogram fra Idrætsråd Region Hovestaden dækkende foråret 2020.

Tilmelding foregår her hos Idrætsråd Region Hovedstaden

De to populære kurser fra Klubkommunikation.dk finder du under kursus 16 Få styr på klubbens kommunikation og kursus 25 – Arbejd strategisk med de sociale medier.

Her lidt om de to kurser.

Få styr på klubbens kommunikation

Dato:
Tirsdag den 17. marts, kl. 18,30 til 22.00

Kursussted:
Herlev Gamle Skole, Herlev Bygade 92, 2730 Herlev.
Der vil blive budt på kaffe, te og sodavand. 

Målgruppe:
Både nuværende og kommende bestyrelsesmedlemmer, administrative ledere, kommunikationsansvarlige og øvrige udvalgsmedlemmer.

Indhold:
Få styr på kommunikationen i din klub med få enkelte redskaber og gode praktiske råd.

Udbytte:
Deltagerne bliver gjort bevidst om de forskellige elementer som indgår i arbejdet med klubbens kommunikation.

Deltagerne bliver introduceret for grundlæggende værktøjer til planlægning af kommunikation i forhold til interessenter, medier, indhold og ressourcer.

Tips og tricks til det daglige arbejde med klubbens kommunikation i form af praktiske eksempler og underviserens mangeårige erfaring med emnet.

Underviser:
Michael Bank Weltz fra klubkommunikation.dk. Et koncept som rådgiver idrætsklubber og foreninger, så alle i det frivillige system kan følge med og selv får en forståelse for tingenes indbyrdes sammenhæng. Erhvervserfaring fra kommunikation og marketing kombineret med 20 års frivilligt arbejde på klubniveau.

Forudsætninger:
Der kræves ingen særlige forudsætninger for at deltage på kurset.

Varighed:
3 ½ time.

Tilmelding:
Det er gratis at deltage og tilmelding foregår her på Idrætsråd Region Hovedstadens hjemmeside (kursus 16)


Arbejd strategisk med sociale medier

Dato:
Tirsdag den 31. marts, kl. 18,30 – 22.00

Kursussted: Hillerød Stadion, Selsskovvej 76, 3400 Hillerød.
Der vil blive budt på kaffe, te og sodavand. 

Målgruppe:
Både nuværende og kommende bestyrelsesmedlemmer, administrative ledere, kommunikationsansvarlige og øvrige udvalgsmedlemmer.

Indhold:
Få input til hvordan din klub kan bruge de sociale medier strategisk i klubbens interne- og eksterne kommunikation.

Udbytte:
Deltagerne introduceres til arbejdet med de sociale medier Facebook og Instagram.

Der arbejdes med den strategiske indgangsvinkel krydret med tips og tricks til det daglige arbejde med praktiske eksempler og underviserens egne erfaringer med idræt og sociale medier.

Underviser:
Michael Bank Weltz fra klubkommunikation.dk. Et koncept som rådgiver idrætsklubber og foreninger, så alle i det frivillige system kan følge med og selv får en forståelse for tingenes indbyrdes sammenhæng. Erhvervserfaring fra kommunikation og marketing kombineret med 20 års frivilligt arbejde på klubniveau.

Forudsætninger:
Der kræves ingen særlige forudsætninger for at deltage på kurset.

Varighed:
3 ½ time.

Tilmelding:
Det er gratis at deltage og tilmelding foregår her på Idrætsråd Region Hovedstadens hjemmeside (kursus 25)

Tidligere kursister udtaler:

Tak for et super kursus!”

“Takker bestemt også for god og brugbar information – noget at tænke over og så få det udført.”



Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *